بارش برف در شمال آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی: هم اکنون شاهد بارش برف به صورت پراکنده در محورهای شمالی استان هستیم اما با وجود بارش برف تمام محورهای ارتباطی استان باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بارش پراکنده برف در محورهای شمالی استان در اولین روز از سال جاری تداوم دارد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با مهر در خصوص وضعیت راه‌های ارتباطی استان اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش برف به صورت پراکنده در محورهای شمالی استان هستیم اما با وجود بارش برف تمام محورهای ارتباطی استان باز است.

وی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در آخرین روز از سال گذشته، هم اکنون شاهد بارش پراکنده و خفیف برف در محورهای شمالی استان به ویژه در مناطق کوهستانی هستیم و در مناطق پایین دست نیز بارش باران گزارش شده است.

دست نشان خاطرنشان کرد: بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران، مسیر خوی-قطور-رازی و ماکو- آواجیق به صورت خفیف ادامه دارد و با تلاش‌های راهداران استان هیچ گونه مشکلی در ترددها گزارش نشده و کلیه مسیرها باز است.

وی یادآور شد: شماره تلفن 141 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی‌های عزیز است و کاربران جاده‌ای می‌توانند برای اطلاع از وضعیت محورهای مواصلاتی استان از سامانه و اپلیکیشن 141 استفاده کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان