سامانه بارشی قوی بعدی در راه خوزستان

سامانه بارشی نسبتا ضعیفی از اوایل جمعه تا اوایل شنبه در اغلب نقاط استان خوزستان تاثیرگذار خواهد بود و سبب بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد متوسط، احتمال تگرگ و مه‌گرفتگی بعد از بارندگی در مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ورود سامانه بارشی قوی جدید به استان خبر داد.
 
محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی امروز ضمن خروج سامانه بارشی، همچنان برای ارتفاعات شمالی و شرقی استان خوزستان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.
 
وی افزود: در دیگر مناطق تا فردا جو آرام و پایداری خواهیم داشت بنابراین در این مدت در اغلب مناطق استان خوزستان به ویژه مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی، پدیده غالب خواهد بود.
 
سبزه‌زاری ادامه داد: سامانه بارشی نسبتا ضعیفی از اوایل جمعه تا اوایل شنبه در اغلب نقاط استان خوزستان تاثیرگذار خواهد بود و سبب بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد متوسط، احتمال تگرگ و مه‌گرفتگی بعد از بارندگی در مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی استان خواهد شد.
 
وی بیان کرد: مجددا از اواسط روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه جو پایداری در سطح استان خوزستان خواهیم داشت. مطابق الگوی نقشه‌ها، سامانه بارشی قوی و فراگیری روز یکشنبه استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
 
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 28.1 و دهدز با 7 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده‌اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین 18.6و 15.3 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان