بارندگی در جاده های ۱۸ استان /جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال همچنان یک‌طرفه است

پلیس راهور با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال خبر داد و گفت: جاده های 18 استان کشور بارانی است.
 
سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در محور هراز مسیر جنوب به شمال، محدوده‌های گزنک، شنگلده و وانا نیمه سنگین است.
 
وی با اشاره ممنوع شدن تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال افزود:  محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی مسدود است. همچنین در این محور بارش برف و باران گزارش شده است.  
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده های مهرویلا، مهرشهر و محمدیه و  محور تهران – شهریار محدوده شهرقدس نیز نیمه سنگین است.  
 
شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، البرز، تهران، گیلان، قزوین، زنجان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان،  فارس، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی گزارش شده است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا به رانندگان توصیه کرد در روزهای بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند. همچنین فاصله طولی مناسب را با خودروی جلویی حفظ کنند. به عقیده وی، یکی از علت های تصادفات عدم توجه کافی راننده به جلو است که از رانندگان خواست در این باره دقت بیشتری داشته باشند.
 
وی با اعلام شماره تلفن 88255555 و 120 از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان