تعبیر خواب هنر پیشه

لوک اویتنهاو می گوید :

هنرپیشه

دیدن: کسی در جستجوی شماست

هنرپیشه بودن : تغییرات و یا موفقیت زود گذر

صحبت کردن با یک هنرپیشه : اعلان خطر ، اخطار در مورد شخصی که قصد گمراه کردن شما را دارد و یا میخواهد از شما سوء استفاده کند

 

آنلی بیتون می گوید:  

دیدن هنرپیشة زن در خواب ، نشانه آن است که زندگی خوش و پایداری خواهید داشت .

دیدن هنر پیشة مضطرب و پریشان در خواب ، حاکی از آن دارد که شما به رضایت خاطر از نفوذ و ثروت خود برای نجات دوستی تنگدست ، استفاده خواهید کرد .

اگر خواب ببینید هنر پیشه شده اید ، نشانه آن است که برای امرار معاش سخت کار خواهید کرد ، اما این تلاش با رضایت و لذت توأم خواهد بود .

اگر خواب ببینید عاشق هنر پیشه شده اید ، در آینده تمایلات شما به سمت لذتجویی گرایش خواهد یافت و این گرایش با احساسات درونی شما ضدیت پیدا خواهد کرد .

دیدن هنرپیشة مرده در خواب ، به این معناست که مصیبتی برایتان اتفاق خواهد افتاد و خوشبختی شما را از میان خواهد برد .

اگر در خواب هنرپیشه ای سرگردان و آس و پاس ببینید ، نشانه آن است که تلاشهای شما دستخوش تحول می گردد و امید شما برای رسیدن به موفقیت به یأس مبدل خواهد شد . این گونه خواب به افرادی که از آسایش و راحتی زندگی خانوادگی برخوردارند ، هشدار می دهد که این محیط ممکن است دگرگون شود و عهد و پیمانهای دوستانه یکسر مبدل به بی وفایی گردد .

اگر زن جوانی خواب ببیند با هنرپیشه ای نامزد کرده است یا می خواهد با او ازدواج کند ، نشانه آن است که لذتها و هوسها او را افسون خواهد کرد و پس از آن به ندامت و پشیمانی خواهد رسید .

اگر مردی خواب ببیند با هنرپیشة زنی مشغول کامجویی است ، دلالت بر آن دارد که در زندگی با همسر خود اختلاف پیدا خواهد کرد ، و به جای اینکه در کنار همسرش لذت ببرد احساس بدبختی خواهد کرد .

اگر در خواب مشاهده کنید که عاشق هنرپیشه‏اى شده‏اید، به این معنا است که در تفریحات و لذت‏هاى خود افراط مى‏کنید.

اگر خواب ببینید که هنرپیشه‏اى مرده است، به این معنا است که اتفاق ناگوارى در انتظار شما است.

اگر خواب ببینید که با هنرپیشه‏اى ازدواج کرده‏اید، علامت آن است که موضوعى باعث ناراحتى شما مى‏شود.

دیدن هنرپیشه‏ى آماتور در خواب، علامت موفقیت در انجام کارها مى‏باشد.

 

لیلا برایت می گوید:

دیدن هنرپیشه در خواب، نشانه‏ى آرزوهاى دست نایافتنى است. اگر خواب ببینید که هنرپیشه هستید، نشانه‏ى آن است که باید در کارهایتان دقت بیشترى داشته باشید.

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان