تصویر خارق‌العاده سفره هفت‌سین در فضا!

یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی ناسا که چند روز پیش با کپسول فضایی دراگون از ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین بازگشت، تصویری از سفره هفت سین را که در زمان حضورش در ایستگاه فضایی بین‌المللی پهن کرده بود، منتشر کرد.

یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی‌الاصل ناسا که به همراه ماموریت «کرو 7» تا 11 مارس در ایستگاه فضایی حضور داشت، در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: عید شما مبارک. من هفت سین را با خودم به ایستگاه فضایی بین‌المللی برده بودم و فکر می‌کردم که نوروز را آنجا باشم. جشن گرفتن سال نو ایرانی در فضا اتفاق منحصر بفردی می‌شد، اما من در عین حال خیلی خوشحال هستم که به موقع به خانه برگشتم تا نوروز را با خانواده‌ام جشن بگیرم!

به گزارش ایسنا، کپسول «دراگون»(Dragon) شرکت «اسپیس‌ایکس»(SpaceX) به همراه «یاسمین مقبلی»(Jasmin Moghbeli) فضانورد ناسا، «آندریاس موگنسن»(Andreas Mogensen) فضانورد «آژانس فضایی اروپا»(ESA)، «ساتوشی فوروکاوا»(Satoshi Furukawa) فضانورد «سازمان اکتشافات هوافضای ژاپن»(JAXA) و «کنستانتین بوریسوف»(Konstantin Borisov) فضانورد «آژانس فضایی روسیه»(Roscosmos)، روز دوشنبه 11 مارس در ساعت 11:20 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی از ماژول «هارمونی»(Harmony) ایستگاه فضایی بین‌المللی جدا شد و به یک ماموریت علمی تقریبا شش‌ماهه پایان داد.

این کپسول روز سه‌شنبه 12 مارس در 5:47 صبح به وقت منطقه زمانی شرقی با موفقیت در سواحل فلوریدا فرود آمد.

تصویر خارق‌العاده سفره هفت‌سین در فضا!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان