عقب ماندگی به سبک اپل؛ ویژگی جذاب نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اوترا دو سال دیگر به آیفون ۱۷ می‌آید

اپل یکی از ویژگی های کلیدی نمایشگر S۲۴ اولترا را با تاخیر دو ساله برای آیفون ۱۷ ارائه می‌دهد؛ خبری که به مذاق طرفداران iPhone خوش نمی‌آید.

در حالی که هنوز آیفون 16 حتی هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است، هر از چند گاهی شایعات و گزارشاتی درباره آیفون 17 به گوش می‌رسد. یکی از شایعات جالبِ چند وقت اخیر در کنار تغییر اساسی دوربین سلفی آیفون 17 و تراشه 2 نانومتری آیفون 17 پرو، عرضه این گوشی پرچمدار با محافظ ضد خراش و انعکاس نمایشگر بوده؛ یکی از ویژگی هایی که همین الان پرچمدار رقیب یعنی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا از آن بهره می‌برد.

ارائه محافظ ضد خراش و انعکاس نمایشگر برای آیفون 17 با تاخیر دو ساله

به گزارش گجت نیوز، بین اخبار تکنولوژی طی چند وقت گذشته زمزمه‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که اپل تحت تاثیر از اقدام سامسونگ برای ارائه گلکسی S24 اولترا با محافظ ضد انعکاس گوریلا گلس آرمور، در نظر دارد نمایشگر آیفون 17 را در سال 2025 به چنین محافظی مجهز کند.

عقب ماندگی به سبک اپل؛ ویژگی جذاب نمایشگر گلکسی اس 24 اوترا دو سال دیگر به آیفون 17 می‌آید

به نظر می‌رسد محافظ iPhone 17 از سرامیک شیلد کنونی آیفون 15 مقاومت بیشتری در برابر خط و خراش خواهد داشت و همچنین از لایه‌ای برخوردار خواهد بود که جلو انعکاس نور را می‌گیرد. این توصیفات یادآور محافظ گوریلا گلس آرمور S24 اولترا هستند که به ادعای کورنینگ، سازنده آن، هم انعکاس را تا 75 درصد کاهش می‌دهد و هم مقاومت 4 برابری نسبت به خراش در مقایسه با محصولات رقیب دارد.

جای تعجب دارد که اپل ویژگی کنونی نمایشگر پرچمدار سامسونگ را با تاخیر دو ساله برای آیفون ارائه خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از این دارند که کوپرتینویی‌ها در این مقطع هنوز به تجهیزات مورد نیاز برای لایه‌گذاری دسترسی ندارند و همین چالش در زنجیره تامین باعث شده است پیاده‌سازی این محافظ نمایشگر تا این حد به تعویق بیفتد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان