ورود بیش از ۴ میلیون زائر به خراسان رضوی

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت اول فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۳۴۴ نفر به استان  خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 4 میلیون و 207 هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد اظهارداشت: از 15 اسفند 1402 لغایت اول فروردین 1403 مجموعا 4 میلیون و 207 هزار و 344 نفر به استان  خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: 159 هزار و 983 نفر از طریق فرودگاه، 301 هزار و 422 نفر از طریق راه‌آهن، 451 هزار و 124 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و 3 میلیون و 294 هزار و 815 نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) سفر کرده‌اند.

گنابادی نژاد با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر اصناف و خدمات اظهار کرد: از 15 اسفند ماه گذشته تا پایان روز قبل تعداد 5628 بازرسی انجام و برای هزار متخلف نیز پرونده تشکیل شده است، ارزش ریالی این پرونده‌ها 87 میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین 159 شکایت دریافت شده و پنج میلیارد و 230 میلیون ریال نیز وجه اضافه دریافتی به شاکیان عودت داده شده و پنج واحد صنفی نیز پلمب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: قبل از این که به سمت مشهد بیایند محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن 05137045 قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان