دستگیری سارق منزل در بالای درخت

سرهنگ علی قاسم پور: روز گذشته ماموران کلانتری مسعودیه، گزارشی مبنی دیده شدن سارقی در خیابان موسوی تهران دریافت کردند که قصد سرقت از منازل را داشت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در محله مسعودیه خبر داد.

به گزارش میزان، طبق اعلام خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی قاسم پور گفت: روز گذشته ماموران کلانتری مسعودیه، گزارشی مبنی دیده شدن سارقی در خیابان موسوی تهران دریافت کردند که قصد سرقت از منازل را داشت.

وی بیان کرد: بلافاصله ماموران پلیس، خود را به محل گزارش شده رساندند و سریعا کل ساختمان و حوالی آن را مورد بررسی قرار دادند.

سرهنگ قاسم پور ادامه داد: ماموران اعزامی در بررسی‌های پلیسی، متوجه موردی نشده و در هنگام خروج از ساختمان متوجه مخفی شدن فردی در بالای درختان شدند. فلذا وی را از بالای درخت به پایین آوردند.

این مقام انتظامی ابرازداشت: در بازرسی بدنی از این فرد، چند قطعه طلا و آلات و ادوات سرقت کشف شد و متهم به سرقت از منزل اعتراف کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: متهم برای سیر روند قانونی به کلانتری منتقل و اموال مسروقه در مسیر عودت به مالک آن قرار گرفت.

سرهنگ قاسم پور در پایان به مردم توصیه کردد: در ایام نوروز که مردم به مسافرت یا دید و بازدید اقوام می‌روند، حتما وسایل قیمتی از طلا و جواهرآلات را در صندوق امانت بانک‌ها قرار دهند و در صورت مشاهده موارد سرقت و دزدی فورا با 110 تماس بگیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان