۲۰ فوتی بر اثر تصادف در خراسان رضوی

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی: از ابتدای صبح امروز مبادی خروجی مشهد در محور غرب، جنوب و شمال استان با ترافیک سنگینی همراه بوده است. همچنین ترافیک مبادی ورودی‌ به سمت مشهد از مسیر غرب، جنوب و شمال نیز نیمه سنگین بوده است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی از جان باختن 20 مسافر بر اثر تصادف در راه‌های استان از ابتدای طرح نوروزی خبر داد.

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تردد مسافران نوروزی در راه‌های استان اظهار کرد: از ابتدای صبح امروز مبادی خروجی مشهد در محور غرب، جنوب و شمال استان با ترافیک سنگینی همراه بوده است. همچنین ترافیک مبادی ورودی‌ به سمت مشهد از مسیر غرب، جنوب و شمال نیز نیمه سنگین بوده است.

وی افزود: تردد مسافران در ورود به مشهد نسبت به سال گذشته 3 تا 4 درصد و در ورود به خراسان رضوی 10 تا 12 درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس‌راه خراسان رضوی در خصوص آخرین آمار تصادفات نوروزی خاطرنشان کرد: از ابتدای 24 اسفند 1402 تا امروز قریب به 20 نفر در محورهای خراسان رضوی به دلیل تصادف، متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند. بیشترین حوادث مربوط به محور غرب خراسان رضوی یعنی در محورهای سبزوار و نیشابور به مشهد است.

میش‌مست بیان کرد: البته نسبت به سال گذشته در تلفات تصادفات نوروزی 30 درصد کاهش داشته‌ایم، اما از مسافران درخواست داریم که نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد کمترین حادثه در جاده‌ها باشیم. آنالیزی که از حوادث داشته‌ایم، بیشتر تصادفات مربوط به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.

وی ادامه داد: مسیر غرب خراسان رضوی که بیشتر حوادث نیز در آن رخ می‌دهد، مسیری کویری است و اکثر مسافران وقتی از داورزن و سبزوار وارد استان می‌شوند، فکر می‌کنند به مشهد رسیده‌اند. به جای اینکه توقف کرده و استراحت کنند، بدون توقف به مسیر خود ادامه می‌دهند که باعث بروز تصادفاتی از این قبیل می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان