میزان اقامت مسافران نوروزی در مازندران از ۵.۷ میلیون نفر شب گذشت

حسین ایزدی: از ۲۳ اسفند تا سوم فروردین ماه پنج میلیون و ۷۲۷ هزار و ۲۲۲ مسافر نوروزی در استان اقامت کردند و از این میزان یک میلیون و ۸۳۳ هزار و ۳۳۰ نفر در مراکز رسمی پذیرش شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اقامت بیش از پنج میلیون و 727 هزار نفر شب مسافر نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی میراث‌فرهنگی مازندران، حسین ایزدی روز شنبه افزود: از 23 اسفند تا سوم فروردین ماه پنج میلیون و 727 هزار و 222 مسافر نوروزی در استان اقامت کردند و از این میزان یک میلیون و 833 هزار و 330 نفر در مراکز رسمی پذیرش شدند.

وی با بیان اینکه 539 فقره نظارت بهداشتی از اماکن و مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری صورت گرفته است، افزود: در این مدت 140 هزار و 673 نفر از اماکن تاریخی استان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران ادامه داد: همچنین 37 هزار و 956 نفر از اماکن تفریحی، 12 هزار و 497 نفر از نمایشگاه‌های صنایع دستی بازدید کردند.

ایزدی شمار بازدید از اماکن و جاذبه‌های طبیعی استان رابیش از 579 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 41 هزار نفر و 896 نفر از اماکن و جاذبه‌های مذهبی و 16 هزار و 412 نفر نیز از موزه‌های استان بازدید کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان