۳ عضو شورای شهر عالیشهر بوشهر سلب عضویت قطعی شدند

۳ عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.

رئیس شورای استان بوشهر گفت: 3عضو شورای شهر جدید عالیشهر سلب عضویت قطعی شدند.

عبدالخالق برزگرزاده درگفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: شهریور 1402 بود که نتایج رأی شورای حل اختلاف استان بوشهر پیرامون اختلافات در شورای شهر عالیشهر توسط فرمانداری بوشهر به رئیس این شورا ابلاغ شد و انحلال این شورا و سلب عضویت دائم رئیس و نایب رئیس و منشی شورای اسلامی شهر عالیشهر محتوای این حکم بود.

وی اضافه کرد: صدیقه نیک‌روش رئیس شورای اسلامی عالیشهر، مجید حیدری نائب رئیس شورای اسلامی عالیشهر و مهین‌بانو قاسمی منشی و خزانه‌دار شورای اسلامی عالیشهر متهم به عدم شرکت در جلسات متعدد شورا، عدم امضاء و تصویب هرگونه مصوبه‌ای و به طبع آن تصویب تعرفه عوارض محلی و لایحه بودجه شهرداری در موعد مقرر، عدم انجام وظایف قانونی و اخلال در انجام وظایف شورا، رفتار خلاف شئون اعضای شورا و عدم تصویب مصوبات شورای اسلامی برای پروژه‌های عمرانی و حل مشکلات شهری و ... شده بودند و به همین جهت با رای شورای حل اختلاف استان بوشهر سلب عضویت شدند که با اعتراض این سه عضو شورا همراه بود.

به گفته وی، با گذشت حدود 6 ماه از اعتراض سه عضو شورا، اعتراض این افراد در هیات مرکزی حل اختلاف کشور رد شده و سه عضو شورای شهر عالیشهر سلب عضویت قطعی شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان