ترافیک سنگین خودرویی در محورهای هراز و کندوان

رییس پلیس راه مازندران: از آن جایی که ترافیک در این ۲محور همچنان ادامه دارد، اعمال محدودیت های ترافیکی در ساعت های آینده دور از انتظار نیست.

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودروها در 2 محور هراز و کندوان محدوده استان را سنگین توصیف کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از آن جایی که ترافیک در این 2محور همچنان ادامه دارد، اعمال محدودیت های ترافیکی در ساعت های آینده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه ترافیک خودروها از پلور تا بایجان محور هراز سنگین است، بیان داشت: در محور کندوان از تونل کندوان تا پل زنگوله و مرزن آباد ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محورهای چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه با بارش باران و لغزندگی جاده ها همراه است، اظهار داشت: تردد خودروها در هر 2 مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه عادی و روان در جریان است.

مرکز مدیریت راه های کشور نیز با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی، طرح محدودیت های ترافیکی را از 23 اسفند 1402 تا 15 فروردین ماه جاری را در محورهای ارتباطی مازندران به اجرا گذاشته است.

برابر آمار، سالانه بیش از 500 میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که 11 درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان