مرگ ۴۱۷ نفر در تصادفات نوروزی تاکنون

رئیس پلیس راهور: از ابتدای طرح نوروزی (۲۴ اسفند) تا به امروز (۵ فروردین) متاسفانه تعداد ۴۱۷ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس پلیس راهور از جان باختن 417 نفر در تصادفات جاده‌ای خبر داد و گفت: 11392 نفر نیز در تصادفات مصدوم شدند.

سردار تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی (24 اسفند) تا به امروز (5 فروردین) متاسفانه تعداد 417 نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: همچنین در مجموع در این ایام تعداد 248 میلیون و 918 هزار تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است که نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه 11 هزار و 392 نفر در تصادفات مصدوم شده‌اند، گفت: مهم‌ترین علل تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین سرعت غیرمطمئن گزارش شده است.

سردار حسینی با بیان اینکه بالغ بر 60 تصادفات به دلیل هم دو مورد ذکر شده بوده، است، گفت: طرح توقیف خودروهایی که تخلفات حادثه‌ساز انجام می‌دهند به شدت در حال اجرا است و این خودروها یا به صورت ساعتی توقیف می‌شوند و یا به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی اضافه کرد: از 24 اسفند تا 5 فروردین 29 هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه‌ساز و یا انجام همزمان دو تخلف توقیف ساعتی و یا به پارکینگ منتقل شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان