عربستانی ها با پیشنهاد ۹ رقمی به دنبال روبرت لواندوفسکی

روبرت لواندوفسکی دوباره در اوج آمادگی است. مهاجم لهستانی که در اولین فصل حضور خود در بارسلونا برای قهرمانی لالیگا بعد از چهار سال نقش پررنگی ایفا کرد، به بهترین سطح خود بازگشته است.

بهترین گلزن بارسلونا یک پیشنهاد بزرگ از عربستان سعودی دریافت کرده است اما هنوز تمایلی به جدایی ندارد. 

به گزارش طرفداری، روبرت لواندوفسکی دوباره در اوج آمادگی است. مهاجم لهستانی که در اولین فصل حضور خود در بارسلونا برای قهرمانی لالیگا بعد از چهار سال نقش پررنگی ایفا کرد، به بهترین سطح خود بازگشته است. 

لواندوفسکی 35 ساله در این فصل 20 گل به ثمر رسانده که 13 گل آن در لالیگا بوده است، جایی که او تنها 3 گل عقب‌تر از شانس اول پیچیچی یعنی جود بلینگام قرار دارد. مهاجم لهستانی یک بار دیگر هدف باشگاه های عربستانی قرار گرفته است.

عربستانی ها پس از تلاش ناموفق تابستان گذشته، همچنان به ورود مهاجمی برجسته مانند لواندوفسکی به لیگ در حال رشدش امیدوار است. در واقع آنها حاضرند با دستمزد بیش از 100 میلیون یورو در هر فصل برای متقاعد کردن او به بازی در کشورشان، او را غرق در طلا کنند.

با این حال، منابع نزدیک به مهاجم لهستانی که پیشنهاد عربستان را برای او تایید کرده اند، به مارکا گفته اند که روبرت لواندوفسکی تمایلی به ترک بارسا ندارد، باشگاهی که با او تا ژوئن 2025 قرارداد دارد، به علاوه یک فصل اختیاری دیگر که بسته به تعداد بازی های انجام شده در فصل 24-2025 بستگی دارد. 

خود لواندوفسکی هر بار که از او درباره آینده اش سوال شده است، به صراحت اعلام کرده که از حضور در بارسا و شهر بارسلونا بسیار خوشحال است. لواندوفسکی این هفته در مصاحبه ای با کانال های باشگاه بارسا گفت: یک سال و نیم است که در بارسا هستم و احساس بسیار خوبی دارم. جام برده ام و گل های زیادی زده ام. خیلی خوشحال و راضی هستم.

ملی پوش لهستانی که روز سه شنبه مقابل ولز بازی مرگ و زندگی برای حضور در جام ملت های اروپا در تابستان آینده دارد، در مصاحبه دیگری گفت: در بارسلونا می مانم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان