کشته شدن ۹ تن در تصادف ۴ خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان

فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: از ناظران دلسوز و بی طرف و مسوولیت پذیر هم تقاضا می شود نسبت به طرح دغدغه های جدی مطرح مرتبط با مخاطرات ناشی از بی مبالاتی ها در رانندگی و مخاطرات جانی، روانی و مالی متاثر از رفتارهای پرخطر برخی از رانندگان سوخت کش در فضای عمومی و مجازی به نحو منصفانه و کارشناسی افدام کنند.

 فرماندار راسک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر2 فقره سانحه تصادف شدید بین یک دستگاه وانت بار سوخت بر حاوی گالن خالی با یک دستگاه پژو پارس در محدوده جکیگور و برخورد یک ماشین لندکروز سوختکش با خودروی سواری پراید در محدوده 2راهی پارود در مجموع 9 شهروند از 2 خانواده جان خود را از دست داده و 6 نفر از سرنشینان دچار جراحت های جدی و عمیق شدند.

سلیم کدخدا روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با تاکید بر تمکین رانندگان ناوگان محلی سوخت بر به محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده در ایام تعطیلات نوروزی برای رعایت ایمنی جانی شهروندان مسافر و مهمان، اظهار کرد: سایر رانندگان محلی در رعایت احتیاط و مقررات رانندگی بیش از پیش مراقبت نمایند.

وی افزود: از ناظران دلسوز و بی طرف و مسوولیت پذیر هم تقاضا می شود نسبت به طرح دغدغه های جدی مطرح مرتبط با مخاطرات ناشی از بی مبالاتی ها در رانندگی و مخاطرات جانی، روانی و مالی متاثر از رفتارهای پرخطر برخی از رانندگان سوخت کش در فضای عمومی و مجازی به نحو منصفانه و کارشناسی افدام کنند.

فرماندار راسک بیان کرد: امید است برخی مدعیان و مدافعان صاحب صدا هم به حرمت تقوا و به حکم انصاف جانب تعادل گرفته و بخشی از انرژی و دردمندی خود را در میدان بی مرز مجازی مصروف نگاه واقع بینانه و نقادانه به مخاطرات مرگبار ناشی از بی مبالاتی های رانندگی در سطح جاده های استان و شهرستان راسک نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان