تعبیر خواب شتر مرغ

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: معبران شتر مرغ را انسان بیابانی تعبیر و تعریف کرده اند. عقیده عموم معبران این است که کسانی که در شهر ها زندگی نمی کنند و به لباس معمول و متداول شهر نشینان ملبس نیستند در خواب های ما به شکل و هئیت حیواناتی ظاهر می شوند که عجیب و نادرند و ما به ندرت ممکن است آن حیوانات را ببینیم. شتر مرغ یکی از آن ها است که معبران مردی بیابانی دانسته اند و بالطبع شتر مرغ هم زنی است بیابانی. این عقاید را می توانیم این طور توجیه کنیم که هر کس به نظر ما عجیب جلوه کند در خواب های ما به شکل این حیوانات متجلی می شود. سوار شدن بر شتر مرغ مسافرت به نقاط بسیار دور و عجیب است. آوردن شتر مرغ به خانه دعوت یا رسید ن مهمان غریب و بیگانه است. اگر در خواب دیدید که برای گرفتن شتر مرغی می دوید یا تمهید می کنید یا دام می نهید نشان آن است که برای انجام کاری ناگزیر می شوید با اشخاصی غریب و نا آشنا و مسلط تر از خودتان که توانا تر نیز هستند برخورد کنید و آشنا شوید و تلاش و تقلای بسیار بکنید. پر شتر مرغ سوغات است که از سرزمین های دور برای شما می رسد و اگر احیانا شما به کسی سوغات دادید این کار از جانب شما انجام می گیرد. زینت کردن پر شتر مرغ بر موی سر یا جامه نشان آن است که عادت و اخلاقی دارید نامطلوب که مورد پسند و تایید دیگران نیست و می تواند محل ایراد و ملامت باشد.

لوک اویتنهاو می گوید :

شتر مرغ : سبکسریهای شما به دیگران سود میرساند

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ دیدن شتر مرغ در خواب ، علامت آن است که پنهانی به ثروت اندوزی خواهید پرداخت ، هم زمان با این کار نسبت به زنان رفتاری حقارت آمیز در پیش می گیرند .

2ـ گرفتن شتر مرغ در خواب ، نشانه آن است که با سرمایة خود قادر می شوید به سفرهای گوناگون بروید و بر دانش گسترده ای چیره شوید .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان