کیم جونگ اون خواستار آمادگی نیروی ضربت هوایی شد

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اطلاعاتی درباره طرح عملیات دفاعی و حمله‌ای این واحد دریافت کرد، به بررسی اسناد پرداخت و مسیر ماموریت های ضربتی و عملیاتی و آموزش برای سربازان را ارائه کرد.

رسانه دولتی کره شمالی امروز (دوشنبه) گزارش کرد، کیم جونگ اون یک واحد تانک را مورد بازرسی قرار داد و خواستار افزایش آمادگی رزمی آن از جمله «قدرت ایدئولوژیک و ذهنی» بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، این واحد اولین لشکر زرهی کره شمالی است که در سال 1948 راه اندازی شد و در استان هوانگهای شمالی، در شرق پیونگ یانگ مستقر است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، در جریان این بازدید، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی اطلاعاتی درباره طرح عملیات دفاعی و حمله‌ای این واحد دریافت کرد، به بررسی اسناد پرداخت و مسیر ماموریت های ضربتی و عملیاتی و آموزش برای سربازان را ارائه کرد.

شبکه خبری کی.سی.ان.ای کره شمالی همچنین گزارش کرد: کیم جونگ اون یکسری راهکارها و وظایف را برای تقویت قدرت و توان ضربتی و عملیاتی از جمله راه‌های مسلح کردن کاملتر خدمه تانک با قدرت بسیار زیاد عقیدتی و ذهنی، آموزش نظامی و بدنی آنها و آماده‌سازی کامل تجهیزات فناوری رزمی برای بسیج منظم ارائه کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان