قطع راه ارتباطی و آب شرب ۴۰ روستای لرستان

محمد فرخ‌نژاد در معمولان اعلام کرد: آب شرب ۳۸ روستا و راه ارتباطی دو روستای بخش افرینه بر اثر بارندگی‌های اخیر قطع شده‌ است.

سرپرست بخشداری افرینه معمولان لرستان از قطع راه ارتباطی و آب شرب 40 روستای این بخش خبر داد.
 
محمد فرخ‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم در معمولان، اعلام کرد: آب شرب 38 روستا و راه ارتباطی دو روستای بخش افرینه بر اثر بارندگی‌های اخیر قطع شده‌ است.
 
وی اضافه کرد: راه ارتباطی دو روستای شهید یاسرطایی و نوعلیوند در بخش افرینه مسدود شده‌ است و تردد در این محور هم‌اکنون امکان‌پذیر نیست.
 
سرپرست بخشداری افرینه معمولان همچنین با بیان اینکه خط انتقال آب مجتمع کوثر بر اثر سیلاب در منطقه دولگز رجبعلی دچار شکستگی شده‌ است، اعلام کرد: اکیپ‌های آب‌وفاضلاب از صبح امروز در این منطقه حضور دارند.
 
فرخ‌نژاد بیان کرد: دکل مخابراتی جلگه خلج به‌دلیل بارندگی‌های اخیر دچار مشکل شده‌ است و آنتن‌دهی روستا های محور افرینه، زیودار و چولهول با 5000 نفر جمعیت از شب گذشته به‌صورت مداوم قطع‌ و وصل می‌شود.
 
وی با ابراز اینکه اکیپ‌های مخابرات در روستاهای محور افرینه، زیودار و چولهول مستقر شده‌اند، ادامه داد: راه دسترسی این دکل مخابراتی دچار مشکل شده‌است و در حال تلاش برای بازگشایی این محور هستیم.
 
سرپرست بخشداری افرینه معمولان اضافه کرد: ریزش سنگ در چندین نقطه از محور ارتباطی چولهول گزارش شده‌ است، اما راه ارتباطی این محور همچنان باز است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان