طولانی‌ترین هتل و استخر معلق جهان در عربستان ساخته می شود (فیلم)

این پل دو بخش دارد: در بخش پایین اتاق‌های هتل قرار دارند که کف و سقفشان شیشه‌ای است. بالای اتاق‌های هتل استخری با چشم‌انداز وسیع قرار گرفته که فضای سبز، استراحتگاه، سایه‌بان‌ها و مسیر‌های پیاده‌روی دارد.

استخر یا پل؛ می‌توان درباره هویت این سازه نامتعارف در شمال غربی عربستان سعودی گمانه‌زنی کرد اما با نگاهی به امکانات این تفریحگاه آبی می‌فهمیم که «تریام» مانند دیگر طرح‌های «نئوم» تصویری از آینده را ارائه می‌دهد.

تریام به‌شکل پل روی یک تالاب قرار دارد. این استراحتگاه میزبان یک استخر بزرگ و هتلی به مساحت 450 متر است که سواحل شمالی و جنوبی تالاب را به هم متصل می‌کند.

پل دو بخش دارد: در بخش‌ پایین اتاق‌های هتل قرار دارند که کف و سقفشان شیشه‌ای است. بالای اتاق‌های هتل استخری با چشم‌انداز وسیع قرار گرفته که فضای سبز، استراحتگاه، سایه‌بان‌ها و مسیرهای پیاده‌روی دارد.

امکانات رفاهی و فضای باز مشخصه اصلی پل‌اند: سالن بدن‌سازی، حوضچه آب‌گرم و تفریحاتی مانند غواصی و بادـموج‌سواری. در ویدیوی تبلیغاتی نئوم یک استخر و بهارخواب‌های کوچک‌تر نیز دیده می‌شود. نئوم طرح 500 میلیارد دلاری و بلندپروازانه عربستان سعودی و بخشی از «چشم‌اندازی سعودی 2030» است.

 



منبع:فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان