اختصاصی مشرق/

جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی

جبهه مقاومت عراق نهمین عملیات پهپادی خود را از فاصله ۵۲۶ کیلومتری با موفقیت در استان ایلات در جنوب فلسطین اشغالی انجام داد و پایگاه هوایی عوفدا را هدف قرار داد.

سرویس جهان مشرق - یگان پهپادی جبهه مقاومت عراق که از نیمه اسفند سال گذشته عملیات های متفاوتی را برای حمایت از مردم نوار غزه و ناامن کردن سرزمین های اشغالی آغاز کرده، نهمین عملیات خود را بامداد روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه با موفقیت انجام داد.

یک منبع میدانی که تحولات را در عراق از نزدیک دنبال می کند به جزئیات عملیات نیروهای مقاومت اشاره کرد و گفت: یگان پهپادی باز هم توانست سامانه دفاع هوایی صهیونیست ها را ناکام بگذار و نقطه مورد نظر را در سرزمین های اشغالی هدف قرار دهد.

این منبع میدانی با بیان این که در این عملیات، یگان پهپادی توانست در عمق فلسطین اشغالی نفوذ کند و پایگاه هوایی «عوفدا» را هدف قرار دهد، افزود: این پایگاه هوایی در جنوب سرزمین های اشغالی و استان ایلات واقع شده و دارای یک فرودگاه نظامی است.

جزئیات عملیات موفق پهپادی جبهه مقاومت عراق در جنوب سرزمین‌های اشغالی +نقشه میدانی

ایلات جنوبی ترین استان رژیم صهیونیستی به شمار می آید که به خلیج عقبه متصل می شود و پایگاه عوفدا هم حدود 526 کیلومتر با مرز عراق فاصله دارد و جبهه مقاومت عراق با این عملیات بار دیگر نشان داد هر منطقه ای را در سرزمین های اشغالی به راحتی می تواند هدف قرار دهد.

نیروهای مقاومت عراق همچنین در یک عملیات جداگانه پایگاه سبیر در شرق سرزمین های اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند؛ این پایگاه در شرق شهرک سبیر در نزدیکی مرز اردن قرار دارد؛ این منطقه نظامی از محور شمال غربی حدود 166 کیلومتر با تل اویو فاصله دارد؛ فاصله این پایگاه نظامی تا مرز عراق حدود 466 کیلومتر است.

به گزارش مشرق، روند تحولات میدانی از نیمه دوم اسفند سال گذشته نشان می دهد جبهه مقاومت عراق، پیشرفته ترین تجهیزات نظامی را در اختیار دارد و از توانایی برخوردار است که می تواند به اهداف مهم و حساس صهیونیست ها ضربه بزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان