جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ۱۴۰۳ یک میلیون و ۸۹۱ هزار و ۴۳۲ مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند، گفت: این تعداد مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در بخش هوایی با ۱۵ هزار و ۴۲۸ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شده‌اند.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از 24 اسفند تا پایان نیمه نخست تعطیلات نوروزی 1403، یک میلیون و 891 هزار و 432 مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند.
 
به گزارش ایرنا، جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از 24 اسفند تا 7 فروردین 1403 یک میلیون و 891 هزار و 432 مسافر در بخش هوایی جابه‌جا شده‌اند، گفت: این تعداد مسافر در نیمه نخست تعطیلات نوروزی در بخش هوایی با 15 هزار و 428 پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شده‌اند.
 
یازرلو در ادامه ضمن اشاره به حضور کارشناسان و مدیران سازمان هواپیمایی کشوری به‌همراه نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ به شرکت‌ها در مرکز «مدیریت و کنترل پروازها و خدمات مسافران نوروزی OCC» سازمان هواپیمایی کشوری (در بازه زمانی 6 صبح الی 24)، از حضور بازرسان این سازمان در فرودگاه‌های سراسر کشور خبر داد و افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا قصور در خدمت‌رسانی شایسته به مردم، بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری در سریع‌ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی خواهند کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان