کشف سوخت قاچاق میلیاردی در قصرشیرین

ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

73 هزار و 400 لیتر سوخت قاچاق به ارزش 16 میلیارد و 882 میلیون ریال روز پنجشنبه توسط ماموران انتظامی در شهرستان قصرشیرین کشف شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام جزئیات این خبر افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

سردار «مهدی حاجیان» افزود: در بازرسی های انجام گرفته از خودروها و موتورسیکلت های توقیفی و همچنین محل های دپو، 73 هزار و 400 لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش سوخت های کشف شده 16 میلیارد و 822 میلیون ریال است که در همین رابطه هفت نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، مبارزه با پدیده قاچاق و افراد قاچاقچی را از جمله مهمترین برنامه های اولویت دار پلیس عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ بیش از 500 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق پارسال با اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه از قاچاقچیان سوخت در شهرستان قصرشیرین کشف و توقیف شد.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از 27 هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه با عراق 186 کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز 2 معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این 2 مرز انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان