دستگیری ۲ سارق زورگیر سابقه دار حین سرقت در فردیس

سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار می‌کنند و در تعقیب و گریز انجام شده یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر می‌شود و دو سارق دیگر از محل متواری می‌شوند.

جانشین انتظامی استان البرز از دستگیری دو سارق سابقه دار با اعتراف به 72 فقره سرقت به عنف حین انجام ‏سرقت در شهرستان فردیس خبر داد‎.

به گزارش مهر، سرهنگ محمد نادربیگی عنوان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف و موبایل قاپی و کیف قاپی در سطح شهرستان فردیس بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت فوریت‌های پلیسی 110 حین گشت زنی در یکی از مناطق شهرستان فردیس به دو دستگاه موتورسیکلت رنگ پلاک مخدوش به همراه سه راکب مشکوک شدند که پس از تعقیب این دو موتورسیکلت مشاهده شد راکبان با سلاح سرد و اسپری اشک آور اقدام به متوقف کردن یک خودروی پرشیا می‌کنند.

سرهنگ نادربیگی بیان کرد: سارقان زورگیر پس از مشاهده خودروی گشت پلیس اقدام به فرار می‌کنند و در تعقیب و گریز انجام شده یکی از سارقان از سوی پلیس زمین گیر و بلافاصله دستگیر می‌شود و دو سارق دیگر از محل متواری می‌شوند.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: واحد گشت کلانتری 11 مرکزی با تعقیب سارق متواری شده موفق به دستگیری وی و توقف موتورسیکلت متهم می‌شود. در بازرسی از متهمان دو قبضه سلاح سرد قمه و دو دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس به 72 فقره سرقت اعتراف کردند، مطرح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان