از اجرای ۱۰ سفره هفت‌سین برای نوروز تا فضاسازی شهری برای ماه مبارک‌ رمضان

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه به تشریح اقدامات انجام شده در زمینه فضاسازی و زیباسازی سطح شهر در ایام نوروز پرداخت.

از اجرای 10 سفره هفت‌سین برای نوروز تا فضاسازی شهری برای ماه مبارک‌ رمضان

کامجو غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: تنوع جاذبه‌های گردشگری در کرمانشاه باعث شده تا هرساله میزبان مسافران و میهمانان نوروزی از سراسر کشور باشیم.

وی افزود: امسال تلاقی ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز تلاش مجموعه شهرداری را مضاعف کرد تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای ماه مهمانی خدا و مسافران نوروزی باشیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌ها تصریح کرد: در نوروز امسال سعی کردیم با کمترین هزینه، بهترین اقدامات را در زمینه زیباسازی و فضای سبز مناطق هشت‌گانه شهرداری داشته باشیم.

وی ادامه داد: برپایی 10 سفره هفت‌سین، اجرای فرش‌ گل، نصب المان‌های نوروزی، اجرای نقاشی‌های دیواری و احداث تونل‌های نوری از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام نوروز بوده است.

غلامی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده گفت: نورپردازی تقاطع‌های غیر همسطح، فضاسازی میادین شاخص و گل‌کاری بوستان‌ها و بلوارهای سطح شهر با کاشت گل‌های فصلی از دیگر اقدامات شهرداری در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز فضاسازی تبلیغات محیطی سطح شهر نیز به صورت گسترده با طرح‌های ادغامی انجام شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های مجموعه شهرداری مورد رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر