هشدار پلیس فتا: هنگام خرید در فضای مجازی فریب تخفیف‌ های غیرعادی را نخورید

سرهنگ داود معظمی گودرزی شامگاه یکشنبه اعلام کرد: در تعطیلات نوروز شاهدیم که برخی کالاها از جمله لوازم منزل و البسه در سایت‌های آگهی، فضای مجازی و اینستاگرام به قیمت خیلی ارزان تر از هزینه واقعی خود برای فروش تبلیغ می‌شوند.

 رییس پلیس فتا پایتخت به شهروندان هشدار داد که هنگام خرید در فضای مجازی مراقب باشند و فریب تخفیف‌های کمتر از قیمت واقعی کالاها را نخورند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ داود معظمی گودرزی شامگاه یکشنبه اعلام کرد: در تعطیلات نوروز شاهدیم که برخی کالاها از جمله لوازم منزل و البسه در سایت‌های آگهی، فضای مجازی و اینستاگرام به قیمت خیلی ارزان تر از هزینه واقعی خود برای فروش تبلیغ می‌شوند.

وی هشدار داد: حواس مان باشد که کلاه‌بردارهای حرفه‌ای خود را به طور معمول آدم‌های موجه نشان می‌دهند و سعی می‌کنند شما را ترغیب به خرید و پرداخت بیعانه کنند.

به گفته سرهنگ معظمی گودرزی، شهروندان در این موارد کمی تامل و توجه بیشتر کنند و تا وقتی که کالا را دریافت نکردند، به هیچ عنوان قبل از تحویل کالا، بیعانه پرداخت نکنند.

وی یادآور شد: کلید واژه اصلی این نوع کلاه‌برداری‌ها، طمع و عجله است پس شهروندان حتما به هنگام خرید اینترنتی تامل و توجه بیشتری کنند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان