ترافیک ۱۴ کیلومتری در بزرگراه رشت - امامزاده هاشم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۶۶۲ هزار و ۹۰۷ وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با ۴۳۷ هزار و ۳۲۹ وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه رشت - امامزاده هاشم در حدفاصل تقاطع غیر همسطح سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول 14 کیلومتر هستیم.

غلامعلی نیک فهم امروز 11 فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محورهای استان گیلان در طرح نوروزی، اظهار کرد: از 24 اسفندماه 1402 لغایت 10 فروردین ماه 1403، تعداد یک میلیون و 370 هزار و 17 وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش در ورود را نشان می‌دهد.

وی همچنین از خروج تعداد یک میلیون و 143 هزار و 905 وسیله نقلیه از استان در بازه مذکور خبرداد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، هفت درصد کاهش در خروج از استان داشته‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی، بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با 662 هزار و 907 وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با 437 هزار و 329 وسیله نقلیه، دومین محور ورودی پرتردد استان بوده است.

نیک فهم، بیشترین میزان خروجی استان را نیز محور آزادراه رشت - قزوین با تردد 455 هزار و 562 وسیله نقلیه دانست و بیان کرد: هم اکنون شاهد ترافیک سنگین در بزرگراه رشت - امامزاده هاشم در حدفاصل تقاطع غیر همسطح سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول 14 کیلومتر هستیم. ترافیک در آزادراه امامزاده هاشم - رودبار نیز به سمت ورودی رودبار و داخل شهر به طول یک کیلومتر سنگین است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان 739 وسیله نقلیه در ساعت بوده؛ اوج تردد در محورهای استان نیز در روز یکشنبه، 5 فروردین ماه با متوسط تردد 847 وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان