طرز تهیه شیک اسپرسو خوشمزه با سبک کافی شاپ ها

اگر از علاقه مندان به نوشیدنی های خوشمزه هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه شیک اسپرسو آشنا شوید. این نوشیدنی برای پذیرایی در مهمانی ها نیز استفاده می شود.

طرز تهیه شیک اسپرسو خوشمزه با سبک کافی شاپ ها

نوشیدنی های خوشمزه و ویژه را می توانید در این بخش تجربه کنید. طرز تهیه شیک اسپرسو با طعم خوشمزه خانگی را می توانید در این بخش تجربه کنید. این نوشیدنی مجلسی و ویژه است.

برای داشتن یک نوشیدنی مجلسی ویژه باید در این بخش همراه ما باشید. این نوشیدنی طعم عالی دارد. طرز تهیه نوشیدنی شیک مارشمالو و شیک پرتقال با رسپی های متنوع را با آرگا تجربه کنید.

طرز تهیه شیک اسپرسو

مواد اولیه:

  • یخ: 1 فنجان
  • خامه صبحانه: 2 قاشق غذاخوری
  • قهوه اسپرسو: به میزان لازم
  • شیر نارگیل: 100 گرم
  • شکر: 10 گرم
  • جوز هندی رنده شده: نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه شیک اسپرسو:

متد اولیه برای تهیه این نوشیدنی آماده کردن مواد است ابتدا با دستگاه کپسول قهوه را عصاره‌ گیری نمایید. شیکر را با استفاده از یخ خنک کنید. دو قاشق چای‌ خوری خامه را با مقداری سیروپ شکر یا شیره شکر ترکیب نمایید.

مقداری شیره و عصاره نارگیل را افزوده و کمی جوز هندی رنده شده را روی آن بریزید. مقدار یخ به نوشیدنی اضافه کنید. در ادامه عصاره اسپرسو گرفته شده را روی نوشیدنی خود بریزید.

دستور تهیه شیک اسپرسو

توجه کنید، ابتدا باید مواد عصاره گیری شده را جدا تهیه کنید. شیره شکر، نارگیل و … را جداگانه تهیه کرده و درون لیوان سرو کنید. در ادامه روی آن عصاره قهوه را اضافه کرده و بعد به خوبی شیک کرده و ترکیب نمایید.

در این مرحله از طرز تهیه شیک اسپرسو باید مواد را خوب یکدست ترکیب کنید. می توانید مواد را درون یک میکسر ریخته و یکدست کنید. این شیک باید به غلظت کافی برسد.

بعد از اینکه مواد نوشیدنی شما یک دست شد، یک لیوان را پر از یخ کرده و با استفاده از صافی نوشیدنی را درون لیوان یخ سرو کنید. هر چقدر میزان یخ در این نوشیدنی بیشتر باشد، یک نوشیدنی غلیظ خواهید داشت. در نهایت می‌ توانید این نوشیدنی را به سلیقه خود سرو کنید.

روی نوشیدنی را می‌ توانید با استفاده از مقداری پودر کاکائو تزیین کنید. یه نوشیدنی ویژه خانگی را با یک رسپی ساده تهیه می‌ کنید.

رسپی شیک اسپرسو

نوشیدنی برای پذیرایی در مهمانی ها مناسب است. این نوشیدنی ویژه خوشمزه را در صورتی که به خوبی ترکیب کنید، طعم خوشمزه‌ ای داشته و غلیظ تر می‌ شود.

شما می‌ توانید به طور دلخواه از بستنی وانیلی نیز در این ترکیب استفاده کنید. در این صورت بستنی وانیلی شیر نارگیل عصاره قهوه و اسپرسو را با یکدیگر ترکیب کرده و بعد درون لیوان یخ سرو کنید.

طعم این نوشیدنی به دلیل داشتن شیر نارگیل غلیظ و خوشمزه است و عطر خوبی دارد. شما می‌  توانید از شیر پر چرب استفاده کنید.

خامه پر چرب نیز در این نوشیدنی طعم فوق العاده‌ ای دارد. این نوشیدنی خوشمزه را می‌ توانید در لیوان‌ های مخصوص سرو کرده و برای مهمانی‌ های خود پذیرایی کنید. شما می توانید با این رسپی ساده و ویژه انواعی از شیک های خانگی خوشمزه را تهیه کنید و نوش جان نمایید.

شیک های میوه ای با طعم های متنوع نیز با همین رسپی تهیه می شود. این نوشیدنی های برای تابستانئ و بهار گزینه مناسبی هستند و طعم خانک و فوق العاده ای دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان