میزبانی تهران از ۳۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی

فرماندار تهران با اشاره به مسافرانی که از سایر استان‌ها به تهران سفر کردند، گفت: تا به امروز قریب به ۳۰۰ هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و از آن‌ها میزبانی کردیم

فرماندار تهران گفت: قریب به 300 هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و با برنامه‌های شاد و مفرحی در پایتخت میزبانی شدند.
به گزارش تسنیم، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه «شهر رمضان» در پارک لاله برگزار می‌شود و فضایی شاد و معنوی در تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن برای شهروندان ایجاد شده است.

احمد قیومی؛ فرماندار تهران در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف شهر رمضان در بوستان لاله گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و همزمانی با آن بهار طبیعت، اتفاق خوبی در پارک لاله تدارک دیده شده و شاهد فضای شاد و مفرحی برای تهرانی‌ها و سایر هم‌وطنانی هستیم که به پایتخت سفر داشتند.

وی با اشاره به مسافرانی که از سایر استان‌ها به تهران سفر کردند، افزود: تا به امروز قریب به 300 هزار نفر در ایام نوروز به تهران سفر کردند و از آنها میزبانی کردیم. این افراد بعد از ورود به تهران، توسط 12 کارگروه ویژه سفر که از قبل از نوروز فعال شده بودند، راهنمایی و ساماندهی شدند تا بتوانند گردشگری خوبی در شهر تهران داشته باشند و از زمان حضورشان در پایتخت بهترین استفاده را ببرند.

فرماندار تهران تاکید کرد: باید اشاره کنم که اقدامات خوبی برای ایجاد فضای معنوی رمضانی و شاد نوروزی به صورت توامان برای مسافران به همت معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شد که نمونه آن را در پارک لاله و ویژه برنامه «شهر رمضان» می‌بینیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان