نتانیاهو قبل از عمل جراحی: عملیات در رفح زمان می‌برد، ولی اجرا می‌شود

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قبل از عمل جراحی خود بر قصد خود برای انجام عملیات در رفح تأکید کرد.

 بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد قصدی برای کوتاه آمدن از تصمیم خود در خصوص حمله به رفح در جنوب نوار غزه ندارد. 

به گزارش تسنیم،نتانیاهو گفت: «ارتش اسرائیل آماده عملیات در رفح، تخلیه غیرنظامیان و توزیع کمک است. زمان می برد، اما انجام خواهد شد.»

در حالی که عملیات 6 ماهه ارتش اسرائیل در غزه‌ای نتیجه‌ای در محقق کردن اهداف جنگی نتانیاهو نداشته او بار دیگر تأکید کرد که از طریق ترکیبی از «فشار نظامی» و «مذاکرات» مصمم به بازگرداندن اسرا از غزه است. 

نخست‌وزیر اسرائیل گفت: «تسلیم شدن در برابر مطالبات دیگری اغلب منجر به توافق نمی‌شود. چنین روشی فقط باعث سخت‌تر شدن بازگشت گروگان‌ها به خانه می‌شود.»

نتانیاهو همچنین با اشاره به درخواست‌های جریان‌های اپوزیسیون در فلسطین اشغالی که خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام هستند نیز گفت: «فراخوان برای برگزاری انتخابات اکنون مذاکرات را فلج می کند و جنگ را قبل از دستیابی به اهدافش پایان می‌دهد. اولین طرفی که از این امر استقبال می کند حماس است.»

کنفرانس مطبوعاتی نتانیاهو قبل از عمل جراحی او برگزار شد.  دفتر بنیامین نتانیاهو ساعاتی پیش اعلام کرد او امشب بعد از دیدار با اعضای کابینه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. 

رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند عمل نتانیاهو برای درمان فتق خواهد بود و او تحت بیهوشی کامل قرار خواهد گرفت.  تایمز اسرائیل گزارش داده بیماری نتانیاهو شب گذشته در جریان چکاپ روتین از او کشف شده است. 

در طول درمان، «یاروین لوین»، وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی به صورت موقت وظایف نخست‌وزیری را به عهده خواهد گرفت. 

این عمل در شرایطی انجام خواهد شد که اعتراضات در فلسطین اشغالی علیه نتانیاهو به دلیل عدم موفقیت او در محقق کردن اهداف جنگ غزه شدت گرفته است. 

نتانیاهو آزادی اسرا از غزه و پایان دادن به حکومت حماس را به عنوان دو هدف خود از حمله زمینی به غزه عنوان کرده بود. با وجود این، او در محقق کردن هر دو هدف شکست خورده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان