هوای اهواز در وضعیت قرمز

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین در این مدت هوای اندیمشک، ماهشهر، سوسنگرد، شادگان و مسجدسلیمان در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهر‌های خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت 11 امروز (14 فروردین‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون در ایستگاه نیوساید اهواز 158میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.
 
 شهریار عسکری افزود: در این مدت هوای خرمشهر و بهبهان در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.
 
به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: همچنین در این مدت هوای اندیمشک، ماهشهر، سوسنگرد، شادگان و مسجدسلیمان در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهر‌های خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.
 
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا 50 هوا پاک، از 51 تا 100 هوا قابل قبول، از 101 تا 150 هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از 151 تا 200 هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از 201 تا 300 هوا بسیار ناسالم و از 301 تا 500 شرایط کیفی هوا خطرناک است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان