ورود بیش از ۱۰ میلیون زائر به خراسان رضوی

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ماه جاری مجموعا ۱۰ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

 جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از 10 میلیون و 200 هزار نفر زائر به استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد در قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین خراسان رضوی اظهار داشت: از 15 اسفند 1402 لغایت 13 فروردین ماه جاری مجموعا 10 میلیون و 232 هزار و 2 نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

وی افزود: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد 8 میلیون و 691 هزار و 767 نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‎‌اند. تعداد 719 هزار و 988 نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، 524 هزار و 746 نفر از طریق راه‌آهن و 295 هزار و 501 نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند. در موج‌ سوم سفرها بازگشت مسافران از خراسان رضوی آغاز شده که البته تدابیر لازم برای بازگشت مسافران اندیشیده شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در استان خراسان رضوی پیش‌بینی‌های لازم برای اقامت زائران در بخش رسمی، موقت و اضطراری انجام شده است، گفت: میانگین ضریب اشغال واحدهای اقامتی طی شبانه روز گذشته در واحدهای اقامتی رسمی مشهد 56 درصد، واحدهای موقت 59 درصد و واحدهای اضطراری 22 درصد بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان