رفتارهای جنون آمیز صهیونیست‌ها حکایت از پایان کار قطعی این رژیم منحوس دارد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: بی شک تمامی رفتارهای جنون آمیز صهیونیست‌ها حکایت از پایان کار قطعی این رژیم منحوس را دارد.

رفتارهای جنون آمیز صهیونیست‌ها حکایت از پایان کار قطعی این رژیم منحوس دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، عنوان کرد: امروز بر جهانیان و حتی بر آمریکای مستکبر و بزرگترین حامی رژیم جنایتکار و کودک کش ثابت گردید که این سفاکان نه به اصول انسانی و اخلاقی پایبند هستند و نه قوانین لازم الاجرای بین المللی. فریادی که سالها ایران اسلامی از غده سرطانی بودن اسرائیل غاصب سر می داد و امروز بر تمامی مردمان این کره خاکی مسلم و مسجل گردید.

وی افزود: بر جهانیان معلوم شد این غاصبان جز کشتن، تجاوز، اعدام بیماران، زنان، کودکان و خبرنگاران، ایجاد قحطی، به سخره گرفتن قوانین سازمان ملل، دیوان لاهه و شورای امنیت و کنواسیون های جهانی کار دیگری را نمی دانند که بی شک تمامی رفتارهای جنون آمیز حکایت از پایان کار قطعی این رژیم منحوس را دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ادامه داد: اراده پولادین و اقتدار مقاومت در جبهه های غزه، لبنان، یمن و عراق نتانیاهو و دنباله روهای وی را چنان مستأصل نموده که دیوانه وار کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در سوریه هدف قرا می دهند و سرداران غیور و سرافراز ایرانی را به شهادت رساندند. البته چه خیال باطلی!، چرا که آن شهیدان جبهه مقاومت به تعبیر فرمانده خویش سردار دلها شهید سلیمانی ملت شهادت بودند و ملت امام حسین(ع).

حسینی تأکید کرد: مردم غیور کردستان انزجار خود را از ددمنشی این رژیم جعلی اعلام می دارد و ضمن محکومیت جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به بخشی از سفارت جمهوری اسلامی، در روز قدس با خلق حماسه ای دیگر نفرت خود را از این رژیم رو به پایان اعلام خواهند داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر