طرز تهیه مینی چیز برگر لذیذ و محبوب در خانه

اگر به دنبال تهیه پیش غذایی متفاوت و بسیار خوش طعم هستید مینی چیز برگر می تواند گزینه ای عالی برای تهیه باشد. در تهیه این مینی چیز برگر از مواد اولیه ای مانند پیاز، گوشت چرخ کرده و پنیر آمریکایی استفاده می شود.

طرز تهیه مینی چیز برگر لذیذ و محبوب در خانه

برگر یکی از محبوب ترین غذاهای فست فودی در بین مردم است که علاوه بر خرید برگر از فست فودی می توان به سادگی انواع برگر را در خانه تهیه کرد. مینی برگر همانطور که از اسمش مشخص است برگر کوچک می باشد و گزینه ای بسیار عالی برای پذیرایی به عنوان پیش غذا می باشد. طرز تهیه مینی چیز برگر با روشی ساده و طعمی لذیذ در این مطلب قرار گرفته شده است.

برگر انواع مختلفی از جمله برگر بروکلی، برگر مرغ سوخاری و برگر ترکی دارد که تمامی این برگر ها را می توان با دستور تهیه ای راحت و طعمی فوق العاده در منزل تهیه کرد. برای مشاهده روش تهیه این سه برگر لذیذ بر روی لینک های قرار گرفته شده کلیک نمایید. مینی چیز برگر را می توان به همراه انواع سس های خانگی و بیرونی مانند کچاپ، فرانسوی و سس مایونز به دلخواه سرو کرد.

مینی چیز برگر لذیذ

مواد لازم

  • گوشت 450 گرم
  • پنیر آمریکایی 6 تکه
  • نان همبرگر کوچک 6 عدد
  • پیاز خرد شده 1/2 فنجان
  • کره ذوب شده 1 قاشق غذاخوری
  • نمک 1/2 قاشق چای خوری
  • سس کچاپ 4 قاشق غذاخوری
  • ترشی سس گوجه 2 قاشق غذاخوری
  • دانه کنجد 1 قاشق غذاخوری

مینی چیز برگر با طعمی عالی

طرز تهیه مینی چیز برگر لذیذ به روش رستورانی

ابتدا برای تهیه مینی چیز برگر باید فر را بر روی دمای 350 درجه سانتی گراد تنظیم نمایید. سپس نان های برگر را از وسط برش بزنید و درون نان را خالی کنید. در نان برگر را با کره چرب نمایید. سپس تابه ای مناسب را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا گرم شود.

در ادامه گوشت چرخ کرده، نمک و پیاز خرد شده را در تابه بریزید و در حدی که گوشت چرخ کرده پخته شود و تغییر رنگ دهد هم بزنید. حالا باید مخلوط گوشت چرخ کرده را مقداری مزه کنید و به دلخواه می توان فلفل سیاه اضافه نمایید. گوشت چرخ کرده را به مقدار مساوی بر روی نان ها بریزید.

طرز تهیه مینی چیز برگر خوشمزه

کنجد، پنیر آمریکایی و برای هر نان 1 قاشق سس کچاپ بریزید. در ادامه مینی برگر های خود را درون سینی فر چرب شده بگذارید و در فر قرار دهید. پس از گذشت 5 الی 7 دقیقه مینی چیز برگر های خود را از فر خارج کرده و به همراه انواع سس های دلخواه و سبزیجات معطر سرو کنید. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان