تعبیر خواب یاقوت

محمدبن سیرین گوید:

یاقوت درخواب زن بود یا کنیزک. اگر یاقوت سرخ بیند یا سبز زنی بود خوب منظر. اگر زنش حامله باشد دختر زاید با جمال. اگر یاقوت یافت حاجتش روا شود. اگر بیند یاقوت بی حد داشت مال بسیار یابد.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

دیدن یاقوت در خواب به زن تعبیر می شود. یاقوت سرخ و کبود، نشان جمال و زیبایی زنی است که سر راه شما قرار می گیرد. چنانچه بیننده خواب ازدواج نکرده باشد و در خواب ببیند یاقوت دارد با زنی صاحب جمال ازدواج می کند و اگر مردی که ازدواج کرده ببیند، همسرش باردار می شود و اگر همسرش باردار باشد، آن زن دختری صاحب جمال به دنیا می آورد. اصولا دیدن یاقوت در خواب به عقیده معبران نیک است و چنانچه یاقوت با رنگ نامشخص باشد مال و دارایی است و چنانچه یاقوت زیاد یا بزرگ ببیند، کام بیننده خواب روا می شود و مال بسیار حاصل می کند.

 

لوک اویتنهاو می گوید :

یاقوت : خوشبختی برای شما و خانواده اتان

 

آنلی بیتون می گوید:

دیدن یاقوت در خواب ، علامت آن است که در امور کار و تجارت و همین طور در امور عاشقانه اقبال می آورید  .

اگر زنی خواب ببیند یاقوت خود را گم کرده است ، علامت آن است که نامزدش نسبت به او بی تفاوت می گردد .

اگر در خواب یاقوتى ببینید، نشانه‏ى آن است که بخت و اقبال به شما روى خواهد کرد. اگر در خواب یاقوت ارغوانى ببینید، علامت آن است که به هدف خود مى‏رسید. مشاهده‏ى یاقوت زرد در خواب، علامت اوقات لذتبخش است. اگر در خواب یاقوت زردى هدیه بگیرید، به این معنا است که دل بسته‏ى جنس مخالف خواهید شد. مشاهده‏ى یاقوت کبود در خواب، به معناى کسب ثروت است. اگر در خواب یاقوتى را گم کنید، به این معنا است که در انجام کارى دچار مشکل می شوید.

دیدن یاقوت کبود در خواب ، علامت آن است که به ثروتی دست خواهید یافت . تعبیر این خواب برای زنان ، علامت آن است که عاقلانه مردی را برای زندگی انتخاب خواهند کرد .

 

لیلا برایت می گوید:

پیداکردن یاقوت کبود در خواب، بیانگر آن است که باید مراقب خود باشید.

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان