سردار رادان : از این ‌پس خواب بر چشم صهیونیست ها حرام خواهد شد

خباثت و حماقت رژیم تروریست و متجاوز صهیونیست در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق و به شهادت رساندن این قهرمانان همیشه زنده اسلام، بدون تردید بی پاسخ نخواهد ماند و قطعاً این اقدام مذبوحانه و جنایتکارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد و از این ‌پس خواب بر چشم دشمنان اسلام حرام خواهد شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی شهادت سرداران ‌شهید محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاجی رحیمی و همرزمان دلاورشان را تسلیت گفت.
 
به گزارش ایسنا، متن پیام به شرح ذیل است:
 
« وَ لا تحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللهِ اَمْواتًا بَلْ اَحْیاءٌ عِنْدَ رَّبهِمْ یُرزَقُونَ (سوره آل عمران، آیه 169)
 
مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده‌اند. بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.
 
شهادت بالاترین پاداش و مزد جهاد فی سبیل الله است. فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)
 
شهادت سرداران ‌شهید محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاجی رحیمی و همرزمان دلاورشان را به فرمانده معظم کل قوا، آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده های محترم آنان تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم. خباثت و حماقت رژیم تروریست و متجاوز صهیونیستی در حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق و به شهادت رساندن این قهرمانان همیشه زنده اسلام، بدون تردید بی پاسخ نخواهد ماند و قطعاً این اقدام مذبوحانه و جنایتکارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد و از این ‌پس خواب بر چشم دشمنان اسلام حرام خواهد شد.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهیدان والامقام، از درگاه خداوند ‌متعال سعادت و سلامت تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توفیق روزافزون آنان را درتحقق تدابیر ‌و ‌منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌اللّه العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در ظل توجهات ‌حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت دارم.»
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان