هر ساعت ۴ کودک فلسطینی در غزه به شهادت می‌رسد

بر اساس آخرین اعلام کمیته اسرای فلسطین اشغالگران صهیونیست همچنان ۲۰۴ کودک فلسطینی را در زندان‌های خود نگهداری می‌کنند که ۲۰۲ نفر از آنها از کرانه باختری و تنها ۲ نفر از نوار غزه هستند.

مرکز آمار تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد نیروهای اشغالگر صهیونیست هر ساعت حدود 4 کودک را در نوار غزه به شهادت می‌رسانند و هم اکنون 43349 کودک در این منطقه پدر مادر خود یا یکی از آنها را از دست داده‌اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این مرکز فلسطینی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز کودک فلسطینی که مصادف با 5 آوریل هر سال است افزود: بیش از 14350 کودک در تجاوزات 181 روز گذشته اشغالگران به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند که این 44 درصد از مجموع شهدای این منطقه محسوب می‌شود. همچنین کودکان و زنان مجموعاً 70 درصد از شمار مفقودین در این منطقه را شامل می‌شوند که تعداد آنها تاکنون 7 هزار نفر شده است.

در ادامه این گزارش آمده است از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از 7 اکتبر 455 فلسطینی دیگر نیز در کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیده‌اند. همچنین 724 نفر از 4700 مجروح این منطقه از آغاز این تجاوزات کودک بوده‌اند. از سوی دیگر از مجموع 1620 فلسطینی آواره در سراسر کرانه باختری 710 نفر کودک بوده‌اند.

بر اساس آخرین اعلام کمیته اسرای فلسطین اشغالگران صهیونیست همچنان 204 کودک فلسطینی را در زندان‌های خود نگهداری می‌کنند که 202 نفر از آنها از کرانه باختری و تنها 2 نفر از نوار غزه هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان