انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز: امروز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش سوزی درخیابان صاحب الامری، تیم های عملیاتی ایستگاه ۲۰ و ۴ و ۱۴ به همراه ۴ دستگاه خودرو اطفایی و ۱۳ نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: انفجار لحظه ای درون منزل 2 طبقه در شیراز یک فوتی و 3 مصدوم به همراه داشت.

هادی عیدی پور در این باره به ایرنا گفت: امروز 16 فروردین ماه 1403 در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام خبر انفجار توام با آتش سوزی درخیابان صاحب الامری، تیم های عملیاتی ایستگاه 20 و 4 و 14 به همراه 4 دستگاه خودرو اطفایی و 13 نفر آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد موج انفجار درون منزل 2 طبقه منجر به تخریب دیوارها شده بود و تیم های عملیاتی ضمن ایمن سازی اولیه و قطع گاز و برق ساختمان همزمان از طبقات این ساختمان و ساختمان های مجاور بازدید و اقدامات لازم را در خصوص ریزش احتمالی دیوار و نمای ساختمان انجام دادند و محل به طور کامل ایمن شد.

عیدی پور عنوان کرد: متاسفانه یک نفر از ساکنین منزل فوت و سه نفر به شدت مصدوم شده بودند که توسط نیروهای عملیاتی از منزل خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

وی در خاتمه گفت: علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان