تعبیر خواب سندان

ابزار آهنگری که آهنگران ومسگران برآن چیزی کوبند.

 

محمدبن سیرین گوید:

سندان به خواب دیدن، رئیس وبزرگ است. اگر بیند سندان فراگرفت یا کسی بدو داد و دانست که ملک اوست، دلیل کند از رئیسی بزرگ خیر و منفعت به دست آورد و با وی دوست شود یا به خدمت پادشاه یوندد و از او خیر و منفعت یابد.

 

ابراهیم کرمانی گوید:

سندان درخواب، دلیل بر مهتری راست کردار کند. اگر بیند سندانی داشت یا کسی بدو داد، دلیل که او را با مهتری بزرگ مصاحبت افتد واز او خیر و منفعت یابد. اگر بیند که او سندان به کسی داد، دلیل که او را از آن کس منفعت رسد. اگر دید که سندان او ضایع شد یا دزد ببرد، دلیل که از صحبت آن مرد بزرگ جدا افتد.

 

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

دیدن سندان درخواب بر پنج وجه است.

اول: مهتری و ریاست.

دوم: منفعت و مال.

سوم: قوت ونیرومندی.

چهارم: ولایت وفرمانروائی.

پنجم: خوشبختی واقبال در کارها و امور.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

سندان اشاره به مردی است قوی و متکی به خود و با اراده که بیننده خواب می تواند به یاری او بسیاری از سختی ها را از بین ببرد و بر مشکلات پیروز شود. ابن سیرین نوشته: سندان به خواب، رئیس و بزرگ است و اگر بیننده خواب ببیند سندان فراگرفت یا کسی به او داد که مهلک او شد دلیل کند که از بزرگی خیر و منفعت یابد. تعبیر دیدن سندان در خواب در واقع همین است زیرا سندان نشان استحکام و قوت است و در عین حال کسی است که با هیچ نیرویی نمی توان بر او چیره شد و هیچ ضربتی هر قدر ملک او را از پای در نمی افکند. اگر در خواب ببینید که سندان دارید و آن سندان به شما تعلق دارد با شخصیتی مقتدر آن طور که گفته شد برخورد خواهید کرد و او شما را مورد حمایت و عنایت قرار می دهد ولی اگر دیدید سندانی دارید که به شما متعلق نیست سر و کارتان با چنین مردی می افتد که از او سودی نمی برید و عنایتی به شما ندارد. اگر در خواب دیدید سندانی هست که شما بر روی آن کار می کنید و آهن تفته می کوبید مشکلات خود را با کسی در میان می نهید که او قدرت تسهیل مشکلات شما را دارد.

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان