سازمان جهانی بهداشت : بیمارستان الشفاء غزه به قبرستان تبدیل شده است

«تدروس آدهانوم» مدیر سازمان جهانی بهداشت روز شنبه در سخنانی گفت که این سازمان به همراه تعدادی از سازمان‌های دیگر توانسته به مجتمع بیمارستانی شفا در غزه دست پیدا کند و این بیمارستان خالی، به قبرستان تبدیل شده است.

مدیر سازمان جهانی بهداشت روز شنبه در سخنانی گفت که مجتمع بیمارستانی غزه که هدف بمباران‌های مداوم اسرائیل قرار داشته به قبرستان تبدیل شده است.

گروه فارس، «تدروس آدهانوم» مدیر سازمان جهانی بهداشت روز شنبه در سخنانی گفت که این سازمان به همراه تعدادی از سازمان‌های دیگر توانسته به مجتمع بیمارستانی شفا در غزه دست پیدا کند و این بیمارستان خالی، به قبرستان تبدیل شده است. 

وی در ادامه سخنانش گفت: «بخش عمده ساختمان‌های بیمارستان الشفاء ویران شده و نیاز است تا این ارزیابی انجام شود که آیا دیگر ساختمان‌ها قابلیت استفاده را دارند یا خیر».

آدهانوم گفت: «با گسترش بیماری‌ها و نزدیک شدن به قحطی در غزه، خواستار حمایت از دیگر مراکز بهداشتی باقی مانده و کارکنان سازمان‌های درمانی و بهداشتی در این باریکه هستیم».

از سوی دیگر، وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی خبر داد.

این وزارتخانه اعلام کرد ارتش اسرائیل طی 24 ساعت گذشته 4 کشتار گروهی جدید در نوار غزه انجام داده که منجر به شهادت ده‌ها فلسطینی شده و از این تعداد، 46 شهید و 65 مجروح به بیمارستان‌های غزه منتقل شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار شهدای غزه در مجموع به 33 هزار و 137 نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان نیز به 75 هزار و 815 نفر رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان