استعفای ربیعی رد شد

در پی اعلام کناره گیری محمد ربیعی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، هیات مدیره باشگاه بلافاصله تشکیل جلسه داد و با نظر تمامی اعضا، به صورت قطعی مخالفت خود را با استعفای او اعلام کردند.

پس از اعلام استعفای محمد ربیعی از سرمربی‌گری ذوب‌آهن، هیئت مدیره باشگاه به صورت قطعی مخالفتش را با جدایی او اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و با اعلام رسمی باشگاه ذوب‌آهن، در پی اعلام کناره گیری محمد ربیعی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، هیات مدیره باشگاه بلافاصله تشکیل جلسه داد و با نظر تمامی اعضا، به صورت قطعی مخالفت خود را با استعفای او اعلام کردند.

باشگاه ذوب‌آهن پس از جلسه فوری هیئت مدیره پیامی به شرح زیر منتشر کرد که از مخالفت صریح و قطعی مجموعه ذوب‌آهن با جدایی ربیعی خبر می‌دهد:

«تیم با اصالت و با سابقه ذوب آهن اصفهان با هدایت آقای ربیعی، نتایج مطلوبی در فصل اخیر کسب کرده و توانسته کارنامه ای قابل اعتنا را برجای بگذارد که در فصول اخیر هم کم نظیر بوده است.

لذا با توجه به جمیع جهات و درنظر گرفتن تمامی ابعاد فنی، انضباطی و فرهنگی حاکم بر تیم فوتبال که مرهون تلاش کادر فنی کنونی با هدایت ربیعی است، ضمن حمایت کامل از ایشان و کادر فنی، اطمینان دارد که روزهای روشن تری پیش روی ذوب آهن اصفهان قرار دارد و بزودی دوباره شاهد درخشش غیورمردان تیم سبزپوش اصفهان به رهبری و هدایت محمدربیعی خواهیم بود.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان