پاکسازی حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار از انواع نخاله

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است، گفت: برخی رانندگان بی مسئوولیت حمل خاک و نخاله، بدون توجه به توصیه‌ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین‌های رها شده و حاشیه معابر سطح منطقه می‌کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نق ...

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 گفت: طی 2 ماه گذشته 160 سرویس خاک و نخاله از حاشیه بزرگراه شهید نجفی رستگار، به منظور پاکسازی فضاهای شهری جمع‌آوری شد.

به گزارش مهر، هادی صدیقی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 با اشاره به اینکه رسیدگی به وضعیت شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است، گفت: برخی رانندگان بی مسئوولیت حمل خاک و نخاله، بدون توجه به توصیه‌ها و اخطارها، اقدام به تخلیه خاک و نخاله در زمین‌های رها شده و حاشیه معابر سطح منطقه می‌کنند که این امر علاوه بر آلوده کردن محیط زیست، باعث ایجاد منظر نامناسب شهری و خلق نقاط بی دفاع شهری می‌شود.

وی افزود: به همین منظور طرح پاکسازی حاشیه مسیر غرب به شرق و نیز بالعکس بزرگراه شهید نجفی رستگار طی اسفند و فروردین ماه در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار گرفت و این محدوده با 160 سرویس خاک و نخاله به حجم 500 متر مکعب پاکسازی شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات جمع‌آوری نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی با هدف حذف زوائد و نازیبایی‌های بصری، ساماندهی منظر شهری، حفاظت از محیط زیست و بهبود وضعیت پاکیزگی و نظافت شهر در جهت تأمین رفاه و آسایش شهروندان و سهولت عبور و مرور شهری استمرار خواهد داشت، ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های بیشتر بتوانیم شهری زیبا و شاداب را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان