خروج طارمی از لیست سیاه پورتو

«طارمی به لیست پورتو برگشت»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه رکورد از بازگشت مهاجم ایرانی به لیست تیمش بعد از غیبت در چندین بازی به دلایل فنی است.

سرمربی پورتو برای بازگشت مهاجم ملی پوش ایرانی اش به ترکیب چراغ سبز نشان داد.

به گزارش فارس، «طارمی به لیست پورتو برگشت»، این گزارش امروز (یکشنبه) نشریه رکورد از بازگشت مهاجم ایرانی به لیست تیمش بعد از غیبت در چندین بازی به دلایل فنی است.

طارمی با ارزش 12 میلیون یورو گرانترین فوتبالیست ایران به شمار می آید که بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا در 80 درصد بازی‌ها در ترکیب اژدها قرار نگرفت.

طارمی زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر به توافق نهایی رسیده تا قراردادی 2 ساله و قابل تمدید برای فصل سوم در تابستان امضا کند.

مهاجم ملی پوش ایرانی قرار بود در زمستان راهی شهر میلان شود تا در تست های پزشکی شرکت پیدا کند ولی با مخالفت و خشم هواداران و مدیریت باشگاه پورتو مواجه شد تا این سفر لغو شود و او بعد از آن در لیست سیاه باشگاه قرار بگیرد.

نشریه پرتغالی گزارش می‌دهد که سرخیو کونسیسیائو بالاخره بعد از چندین بازی کنار گذاشتن طارمی از لیست او را برای بازی امشب مقابل ویتوریا گیمارش به لیست برگرداند.

آبولا می‌نویسد که بازگشت طارمی به لیست پورتو خبری امیدوار کننده برای ستاره مغضوب ایرانی است اما اینکه او در ترکیب تیمش برای بازی امشب قرار می گیرد یانه هنوز معلوم نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان