تعبیر خواب چمدان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید : چمدان یا جامه دان خالی، آینده بیننده خواب است و چمدان پر، گذشته او است. چمدان خالی امید ها و آرزوها و نقشه هایی است که برای آینده داریم و چمدان پر از کارهایی است که با موفقیت و عدم موفقیت انجام داده ایم. اگر دیدید چندین چمدان کوچک و بزرگ دارید در مقابل پیشنهاهای مختلف قرار می گیرید که نمی دانید کدامین را انتخاب کنید. چمدانی که در آن بسته نشود طمع است و حرص و آز.

لوک اویتنهاو می گوید :

چمدان : سفر بزرگ

در حال آماده کردن چمدان :خبرهای بد

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ دیدن چمدان در خواب ، علامت آن است که به سفرهایی خواهید رفت که برای شما بدبختی خواهد آورد .

2ـ اگر خواب ببینید چمدان خود را می بندید ، علامت آن است که در آیندة نزدیک به مسافرتی دلپذیر خواهید رفت .

3ـ اگر خواب ببینید وسایل داخل چمدان را با بی نظمی چیده اید ، نشانه آن است که در آیندة نزدیک به مسافرتی دلپذیر خواهید رفت .

4ـ دیدن چمدان خالی در خواب ، نشانه آن است که در امور عاشقانه و ازدواج دچار نومیدی خواهید شد .

5ـ اگر خواب ببینید محتوای چمدان را بررسی می کنید ، نشانه آن است که در زندگی به آسایش و راحتی دست خواهید یافت ، و در امور اجتماعی پیشرفت خواهید کرد .

6ـ اگر خواب ببینید چمدانی که برای مسافرت انتخاب کرده اید ، کوچک است و تمام وسایل شما در آن جا نمی گیرد ، نشانه آن است که شغلی برتر به دست می آورید و به خواسته های خود نیز خواهید رسید .

7ـ اگر دختری خواب ببیند هر چه می کند نمی تواند در چمدان خود را بگشاید ، علامت آن است که در اثر اتفاقی نومید کننده ، شانس ازدواج با مرد ثروتمندی را از دست می دهد .

8ـ اگر دختری خواب ببیند هر چه می کوشد ، نمی تواند در چمدان خود را ببندد ، علامت آن است که از رفتن به سفر مورد علاقه اش مأیوس می گردد .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان