طلافروشان مشهدی ۶ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان گلریزان کردند

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد: شمار زندانیانی که با اختصاص مبالغ جمع آوری شده در گلریزان امشب آزاد می شوند، مشخص نیست اما حداقل مبلغ مورد نیاز برای آزادی هر یک از زندانیان جرایم غیرعمد یکصدمیلیون تومان است.

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد گفت: طلافروشان این کلانشهر برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد 6 میلیارد تومان گلریزان کردند.

یوسف تقی زادگان یکشنبه شب در گفتگو با ایرنا افزود: آیین گلریزان امروز با حضور 400 نفر از اعضای این اتحادیه و برخی از روسای اتحادیه های دیگر شهر مشهد، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، معاون اداره کل تعزیرات، مدیر کل زندانها و رئیس ستاد دیه استان و برخی از خادمان بارگاه منور رضوی و اهالی رسانه برگزار شد.

وی بیان کرد: این افراد برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبالغ زیادی را اختصاص دادند که زمینه آزادی آنان توسط ستاد دیه خراسان رضوی فراهم می شود.

رئیس اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد استقبال طلافروشان و اعضای اتحادیه این صنف را از گلریزان امسال برای آزادی زندانیان غیرعمد بیشتر از سال گذشته ذکر و بیان کرد: شمار زندانیانی که با اختصاص مبالغ جمع آوری شده در گلریزان امشب آزاد می شوند، مشخص نیست اما حداقل مبلغ مورد نیاز برای آزادی هر یک از زندانیان جرایم غیرعمد یک میلیارد ریال است.

حدود 2 هزار واحد صنفی زیر پوشش اتحادیه صنف طلا، نقره و جواهر مشهد قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان