طلاق در مهاباد ۲۲ درصد کاهش یافت

مدیر اداره ثبت و احوال مهاباد: همه دستگاه‌ها باید در موضوع کاهش طلاق و آسیب‌های اجتماعی ظرفیت و توانمندی‌های خود را به اشتراک بگذارند تا بتوان میزان این آمار را به حداقل رسانند

مدیر اداره ثبت و احوال مهاباد گفت: پارسال در مجموع 653 مورد طلاق در سطح شهرستان ثبت شده که نسبت به سال پیش از آن 22 درصد کاهش نشان می دهد.

رحیم خوش پرواز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: روند درخواست پدیده طلاق در این شهرستان طی یکساله گذشته کاهشی بوده بطوریکه سال 1401 تعداد 841 مورد بوده و پارسال 188 یک کمتر شده است.

وی اضافه کرد: همه دستگاه ها باید در موضوع کاهش طلاق و آسیب های اجتماعی ظرفیت و توانمندی های خود را به اشتراک بگذارند تا بتوان میزان این آمار را به حداقل رسانند

مدیر اداره ثبت و احوال مهاباد افزود: همچنین پارسال 2 هزار و 45 فقره ازدواج در سطح شهرستان مهاباد ثبت شده که این میزان نسبت به سال قبل تر 32 مورد کمتر است.

خوش پرواز با اشاره به میزان ولادت نیز بیان کرد: سال گذشته در مجموع سه هزار و 282 مورد ولادت ثبت شده که این میزان در سال 1402 به سه هزار و 595 نفر رسیده بود.

وی با اشاره به فوت یک هزار و 130 نفری در سال گذشته گفت: آمار فوت شدگان این شهرستان در سال 1401 نیز هزار و 156 نفر ثبت شده است.

مهاباد با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان