تعبیر خواب عروسی

اگر درخواب بیند که عروسی خواست اما او را ندید و نامش ندانست، دلیل که زود بمیرد. اگر بیند که عروس به خانه آورد و با وی بخفت، دلیل بزرگی بود.

 

ابراهیم کرمانی گوید:

اگر درخواب عروسی را با چنگ و نای بیند، دلیل مصیبت است.

 

جابرمغربی گوید:

اگر زنی بیند که عروس شده او را پیش شوهر می بردند، دلیل است که آخر او باشد.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

دیدن عروسی در خواب ها به هیچ وجه خوب نیست. تمام معبران عروسی را عزا دانسته اند و عروس را بلا و فتنه و آفت و مصیبت. تنها یک مورد بد نیست که عروس را به نام و مشخصات بشناسید تازه در این مورد هم تردید فراوان وجود دارد و شرایطی است که توضیح آن وقت می گیرد و بیشتر ایجاد تردید می کند. اگر کسی در خواب ببیند که داماد شده و نداند عروس کیست و چه نامیده می شود به هیچ وجه خوب نیست چون معبران نوشته اند پایان عمر چنین کسی نزدیک است. زن نیز اگر چنین خوابی ببیند و نداند داماد کیست و چه کسی شوهر کرده حکم همین است.

 

آنلی بیتون می گوید:

1ـ اگر خواب ببینید در جشن عروسی شرکت کرده اید ، علامت آن است که به زودی در موقعیتی مطلوب قرار خواهید گرفت ، و نومیدی و تلخیهای زندگی از شما فاصله خواهند گرفت .

2ـ اگر دختری خواب ببیند باید پنهان از چشم دیگران با مردی عروسی کند ، علامت آن است که به وقایعی تلخ مواجه خواهد گشت .

3ـ اگر دختری خواب ببیند با مردی ثروتمند ازدواج می کند ، علامت آن است که مقامی برتر از مقام اطرافیان خود به دست می آورد و به آرزوها و خواسته های خود دست می یابد .

4ـ اگر دختری خواب ببیند ، خانواده اش با ازدواج او مخالفت می کنند ، علامت آن است که اقوام و اطرافیان از پیمان ازدواج او رنج خواهند برد .

5ـ اگر دختری خواب ببیند نامزدش با زن دیگری ازدواج می کند ، علامت آن است که نامزد او صادقانه به قولهای خود عمل خواهد کرد .

6ـ اگر کسی خواب ببیند با دیگری پیمان ازدواج می بندد ، نشانه غم انگیزی است زیرا تنها یک معجزه می تواند او را از مرگ نجات بدهد .

7ـ اگر دختری خواب ببیند در جشن ازدواج خود کسی را با لباس عزا می بیند ، علامت آن است که زندگی زناشویی او همواره با دعوا و ناراحتی همراه خواهد بود .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان