علی نیکزاد: صندوق تأمین اجتماعی قلک دولت های گذشته بوده است

علی نیکزاد: متأسفانه در دولت‌های گذشته نگاه به صندوق تأمین اجتماعی همچون قلک برای برداشت منابع آن بوده و هیچ نگاه استراتژیک برای صیانت از منابع بین نسلی به این صندوق انجام نشده است.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی صندوق بین نسلی است و باید با همین نگاه به توسعه و تقویت آن بنگریم.

به گزارش تسنیم، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه پروژه حوزه بیمه‌ای و درمانی تأمین اجتماعی در اردبیل، اظهار داشت: متأسفانه در دولت‌های گذشته نگاه به صندوق تأمین اجتماعی همچون قلک برای برداشت منابع آن بوده و هیچ نگاه استراتژیک برای صیانت از منابع بین نسلی به این صندوق انجام نشده است.

وی تصریح کرد: از 2 هزار و 600 میلیارد تومان پروژه اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در کشور، باید سهمی برای استان اردبیل اختصاص یابد تا نارسایی‌ها در بخش درمانی و بیمه‌ای رفع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی عمده انتظار بیمه‌شدگان را ارائه خدمات رایگان و کیفی در مراکز درمانی ملکی و دولتی اعلام کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی سعی می کند تا با حفظ منابع سرمایه‌ای بیمه‌شدگان بهترین و کیفی‌ترین خدمات را به آنها ارائه کند که در استان اردبیل نیز پروژه‌های در حال اجرا نمایانگر این تلاش و مجاهدت است.

نیکزاد با اشاره به راه‌اندازی شعبه سه اردبیل در مناطق 13گانه و محروم اردبیل برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان این محدوده شهر افزود: در کنار راه‌اندازی این شعبه، تکمیل و تجهیز درمانگاه تخصصی شماره 2 اردبیل می‌‌تواند برای بیمه شدگان مناطق محروم اردبیل امیدآفرین باشد.

وی با قدردانی از عنایت خاص رییس سازمان تأمین اجتماعی به استان اردبیل خاطرنشان کرد: ما باید قدر فرصت پیش آمده را در مدیریت سازمان تأمین اجتماعی به همت یکی از فرزندان برومند این استان بدانیم و سعی ما بر این باشد تا پیشروتر از سایر مناطق، جذب اعتبارات و منابع را به نفع بیمه‌شدگان و اهالی استان در برخورداری از خدمات کیفی بیمه‌ای شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هر چند در این زمینه برخی محدودیت‌ها وجود دارد ولی قطعا در دوره فعلی مدیریت سازمان تأمین اجتماعی بخشی از مساعدت‌ها انجام شده و همچنان انتظار می‌رود این مساعدت‌ها و همراهی‌ها زمینه بهره‌مندی بیشتر جامعه هدف تأمین اجتماعی و نهادهای حمایتی را فراهم آورد.

نیکزاد بیان کرد: عملکرد سازمان تأمین اجتماعی به رغم برخی از مشکلات و نارسایی‌ها مطلوب است و نمایندگان مجلس نیز در کنار رییس سازمان تلاششان بر این خواهد بود تا موانع برطرف و تقویت صندوق بین نسلی تأمین اجتماعی را شاهد باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان