تعبیر خواب موزه

حضرت دانیال گوید: دیدن موزه در خواب به زمستان، دلیل خیر بود و تابستان، دلیل غم و اندوه است و اما معبران را در تاویل موزه خلاف است.

محمدبن سیرین گوید: دیدن موزه در خواب چون با خود سلیح داشت، دلیل که دشمن از او متفکر شود. اگر بی سلیح بیند، دلیل غم است اگر بیند موزه ادیم داشت، دلیل که زن خواهد.

ابراهیم کرمانی گوید: اگر بیند موزه داشت، دلیل که به قدر آن مال یابد. اگر بیند موزه او دریده بود، دلیل که زنش بمیرد. اگر بیند موزه را از خانه بیرون ریخت، دلیل که زن را طلاق دهد. اگر بیند موزه او بدریدند، دلیل که جوانان قصد عیال او کنند.

حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن موزه بر هفت وجه است وقتی که پای او را نیازاد. اول: زن. دوم: خادم. سوم: کنیزک. چهارم: قوت. پنجم: عیش. ششم: ظفر. هفتم: منفعت.

لوک اویتنهاو می گوید :

موزه : شما خبرهای تازه ای خواهد شنید

 

آنلی بیتون می گوید:  

1ـ اگر خواب ببینید از موزه ای بازدید می کنید ، نشانه آن است که برای رسیدن به مقصود وقایع متعددی را تجربه خواهید کرد . شما به اطلاعات مفید تری نیاز دارید تا در روش یادگیری خود تغییراتی بدهید .

2ـ اگر خواب ببینید که از موزه ای بازدید می کنید که چندان جالب و دیدنی نیست ، نشانه آن است که به علل مختلف به درد سر دچار خواهید شد .

تعبیرخواب
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان