فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه خلاءهای مرزی سراوان به زودی رفع شده و مرزهای سیستان و بلوچستان با جدیت و دقت بیشتری کنترل می‌شود، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 4 هزار عملیات گروهگ‌های تروریستی توسط مرزبانان در سراسر کشور مهار شده است، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود.
 
سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در گفت وگو با برنا با بیان اینکه خلاءهای مرزی سراوان به زودی رفع شده و مرزهای سیستان و بلوچستان با جدیت و دقت بیشتری کنترل می‌شود، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود، از سوی دیگر تعداد زیادی رادار در مناطق خشکی و دریا قرار دادیم تا هنگام ورود غیرقانونی متجاوزان به کشور مطلع شویم.
 
وی افزود: در سال گذشته در 3 مرحله در حوزه پهپادی برای جلوگیری از گروه‌های معاند الحاق‌های مناسبی انجام دادیم که افزایش توانایی عملیاتی، رشد خوبی داشته است.
 
سردار گودرزی تصریح کرد: در یک سال اخیر 140 شناور در سراسر کشور فعال کردیم و باید بگویم با کشور عراق همکاری خوبی داریم و با مجهز شدن دوربین در لباس و مراکز کنترل خوبی داریم.
 
وی افزود: سال گذشته برای قاچاقچیان کالا سال سختی بود، 21 هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در مرزبانی کشف کردیم و 27 هزار و 577 پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.
 
فرمانده مرزبانی فراجا در پایان گفت: در خصوص پروانه گذر شناور‌ها به صورت رایگان در سامانه «پلیس من» قابل دریافت است که رضایت مندی مردم را به همراه داشته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان