تزیین غذاهای سنتی ایرانی با ایده های زیبا

شما علاقه مندان به دیزاین های خانگی در این بخش با تزیین غذاهای سنتی ایرانی همراه ما هستید. این دیزاین ها جدید و متنوع می باشد.

تزیین غذاهای سنتی ایرانی با ایده های زیبا

سفره آرایی با ایده‌ های جدید می‌ تواند به مهمانی‌ های شما گرما و رونق بیشتری بدهد. پس در این بخش با تزیین غذاهای سنتی و سفره آرایی های سنتی همراه ما باشید.

دیزاین های جالب غذا سنتی

تزیین غذاهای سنتی با ایده ایرانی:

برای تزیین کردن انواعی از غذاهای ایرانی مثل: آبگوشت، لوبیا پلو عدس پلو یا خیلی از غذا های دیگر که در قسمت‌ های مختلفی از ایران سرو می‌ شود، شما می‌ توانید از ایده‌ های تزیینی این بخش استفاده کنید. تزیین غذای ایرانی یا مدل های جدید را در لینک مشاهده کنید.

دیزاین برای انواع غذا سنتی

دیزاین آبگوشت غذا سنتی

 

با وجود این تزیینات می‌ توانید گرما و طعم یک غذای ایرانی را دو چندان کنید. با وجود این تزیینات خاطره خوب از مهمانی را در ذهن مهمانان خود نقش می‌ بندید و بر میزان اشتها نیز تاثیر بسزایی دارد.

جدید ترین و شیک‌ ترین تزیینات را شما عزیزان می‌ توانید در این بخش مشاهده کنید. ایده‌ های چیدن سفره و سفره آرایی نیز تنوع زیادی داشته که شما با آن آشنا می‌ شوید.

دیزاین مناسب غذاهای سنتی

دیزاین غذا سنتی

دیزاین چندین غذا سنتی

دیزاین غذا سنتی

 

سفره آرایی سنتی:

برای داشتن این تزیینات ساده و کاربردی حتماً در این بخش همراه ما باشید. یکی از تم‌ های ویژه ما برای تزیینات سنتی استفاده از سبزی به ویژه ترب بوده دیزاین ترب می‌ تواند یک تزیین کاربردی برای غذای خود داشته باشید. انواع تزیین غذای نذری را نیز می توانید در این بخش مشاهده کنید.

استفاده از سبزی در کنار انواع غذاها می‌ تواند، کاربردی باشد. شما می‌ توانید از انواع ترشی نیز استفاده کنید. دیزاین پلو با استفاده از ته دیگ نیز کاربردی بوده شما می‌ توانید نان لواش را با استفاده از قالب به شکل گل برش زده و کف قابلمه بچینید و بعد برنج را روی آن بگذارید و هنگام برگرداندن یک ته دیگ شکل‌ دار دارید.

دیزاین نمونه غذا سنتی

دیزاین خورش و غذاهای سنتی

دیزاین برای غذاهای سنتی

تزیین کشک بادمجان و انواع آش:

برای این نوع دیزاین‌ ها ما استفاده از کشک را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. کشک را مقداری رقیق کرده درون قیف ریخته و به شکل بت و جقه گل و یا شکل‌ های دلخواه روی آش و کشک را تزیین کنید. می‌ توانید از مقداری نعنا داغ و دیگر مواد نیز استفاده نمایید.

تزیین انواع خورشت ایرانی:

بهترین ایده برای استفاده از سیب زمینی‌ های چیپسی بوده شما می‌ توانید سیب زمینی را به شکل‌ های دلخواه نیز برش زده و روی سطح خورش قرار دهید.

 

دیزاین کاربردی غذاهای سنتی

دیزاین پلو و غذاهای سنتی

دیزاین مخصوص غذاهای سنتی

 

تزیین انواع پلو ایرانی:

نمونه دیگر از دیزاین و تزیین غذاهای سنتی ایرانی که برای انواع پلو مثل عدس پلو لوبیا پلو و پلو ساده استفاده می‌ شود. پلو را درون ظرف سرو کرده و در کنار آن از کمی سبزی یا ترشی‌ های دلخواه استفاده نمایید. شما می‌ توانید پلو را به صورت برگردان نیز تهیه کرده که نمای بهتری دارد.

تزیین انواع کوکو:

برای تهیه کوکو های خانگی نیز می‌ توانید کوکو را درون ظرف به شکل‌ های دلخواه بچینید. از گوجه‌ های گیلاسی برگه‌ های سبزی و خلال دندان سفره آرایی با ایده‌ های جدید می‌ تواند به مهمانی‌ های شما گرما و رونق بیشتری بدهد. پس در این بخش با تزیین غذا های سنتی و سفره آرایه‌های سنتی همراه ما باشید.

دیزاین غذاهای سنتی برای مهمانی

نمونه دیزاین غذاهای سنتی

دیزاین جذاب دیزاین غذاهای سنتی

دیزاین ایرانی غذاهای سنتی

دیزاین به روز غذاهای سنتی

دیزاین مناسب غذاهای سنتی

دیزاین انواع غذاهای سنتی

خاص ترین تزیین غذاهای سنتی

مدل تزیین غذاهای سنتی

 

تزیین غذاهای سنتی با ایده ایرانی:

برای تزیین کردن انواعی از غذا های ایرانی مثل آبگوشت لوبیا پلو عدس پلو یا خیلی از غذاهای دیگر که در قسمت‌ های مختلفی از ایران سرو می‌شود شما می‌ توانید از ایده‌های تزیینی این بخش استفاده کنید.

با وجود این تزیینات می‌ توانید گرما و طعم یک غذای ایرانی را دوچندان کنید. با وجود این تزیینات خاطره خوب از مهمانی را در ذهن مهمانان خود نقش می‌بندید و بر میزان اشتها نیز تاثیر بسزایی دارد.

دیزاین متنوع غذاهای سنتی

تزیین غذاهای سنتی ایرانی

دیزاین شیک غذاهای سنتی

جدیدترین و شیک‌ ترین تزیینات را شما عزیزان می‌ توانید در این بخش مشاهده کنید. ایده‌ های چیدن سفره و سفره آرایی نیز تنوع زیادی داشته که شما با آن آشنا می‌ شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان